Resultados 1 al 6 de 6

Tema: Migración Full Tilt

Predeterminado Migración Full Tilt

Buenas,

Alguno habéis tenido problemas con los fondos de FT? Entiendo que éstos deberían haber ido al cajero de Pokerstars, no ha sido así en mi caso. Le he escrito a soporte y me han contestado que sí, que mi balance ha pasado a Pokerstars, antes tenía 1k fichas de dinero ficticio y que ahora tengo 2K, WTF XDDDDD.

Edit. Acabo de recibir un correo y dicen que no tenía fondos WTF, a ver la que me lían.
    Última edición por paleta25; 20/05/2016 a las 13:31 PM

Predeterminado Re: Migración Full Tilt

Yo he hecho la migración y tras algunos problemas con el "merge" de las cuentas porque no conseguía logarme con mi usuario de FTP, tras hablar con support todo resuelto.

¿No será que por algún motivo están confundiendo tu cuenta con alguna otra? ¿Te has cerciorado de darles tu usuario FTP? Supongo que sí, pero por si acaso.
    NLoL Player | KuATouyeah on Twitter

Hello Javier,

Thank you for contacting us regarding your account upgrade.

Do not worry about your FTP funds, everything is ok.

Previous account upgrade attempts may have been unsuccessful due to a number of reasons.

In order to complete the account upgrade process and transfer your balances to your Stars account, please follow these steps:

1. Launch the new Full Tilt software.
    2. When prompted to enter your Stars account details, please enter your old Full Tilt username and Password here.
    3. This will then launch the account upgrade process and your balances will be transferred to your new Stars account.

We appreciate your patience and please let us know if you have any further questions or visit our FAQ page here:

http://www.fulltilt.com/help/faq/software-update

Note: If your Full Tilt and Stars IDs and password are the exactly same, please let us know, as there might be a technical problem avoiding the account upgrade.

Regards,

Stanislav
    Stars Payment Services

Disclaimer: We will never ask you for your password, Stars PIN, or credit card information by email.

Yo lo hice hoy porque no me habian llegado los fondos, y me los ingresaron al momento.

Cita Iniciado por KuATo Ver Mensaje
    Yo he hecho la migración y tras algunos problemas con el "merge" de las cuentas porque no conseguía logarme con mi usuario de FTP, tras hablar con support todo resuelto.

¿No será que por algún motivo están confundiendo tu cuenta con alguna otra? ¿Te has cerciorado de darles tu usuario FTP? Supongo que sí, pero por si acaso.
    En el último correo que les he mandao, he puesto mis nicks de stars y FT. Esperando respuesta a ver que dice.
    Cita Iniciado por javiallin Ver Mensaje
    Hello Javier,

Thank you for contacting us regarding your account upgrade.

Do not worry about your FTP funds, everything is ok.

Previous account upgrade attempts may have been unsuccessful due to a number of reasons.

In order to complete the account upgrade process and transfer your balances to your Stars account, please follow these steps:

1. Launch the new Full Tilt software.
    2. When prompted to enter your Stars account details, please enter your old Full Tilt username and Password here.
    3. This will then launch the account upgrade process and your balances will be transferred to your new Stars account.

We appreciate your patience and please let us know if you have any further questions or visit our FAQ page here:

http://www.fulltilt.com/help/faq/software-update

Note: If your Full Tilt and Stars IDs and password are the exactly same, please let us know, as there might be a technical problem avoiding the account upgrade.

Regards,

Stanislav
    Stars Payment Services

Disclaimer: We will never ask you for your password, Stars PIN, or credit card information by email.

Me saltó un mensaje de error y no pude hacer el update completo. Pero al fin aparecieron los fondos por algún lado , le he hecho una captura y les he vuelto a escribir.

Ty por pasaros.

Solucionado!!!