Problemas con atención al cliente
Hola a todos, recurro al foro con mi problema porque de verdad no se que hacer. El tema es el siguiente, hará cosa de 1 mes hago una compra en full tilt a través de la tienda de un Ipod nano 8gb, a la semana me llega este mail:
Hello Daniel,
Our records show you have a pending order for the 8gb iPod nano.
Unfortunately, our European distributor has advised they do not deliver to
the Canary Islands. Therefore, we have canceled your pending order and
refunded the points to your account.
Alternatively, we can offer you the option of purchasing this item locally
and we will deduct the applicable points and credit the money to your
account as reimbursement. If you would like to take advantage of this
option, please forward us a copy of the receipt showing the item
purchased, date, and amount paid. Based on your current point balance, we
will credit up to $178 USD.
We apologize for any inconvenience.
Regards,
Riley
Full Tilt Store
Hago lo que me piden y hace 1 semana mando el email con el ticket, el problema es que me ignoran, he mandado 6 emails desde el 27 de febrero y no recibo ninguna contestación. Siento que como no les interesa me ignoran y no se como actuar, alguien puede darme una idea? Gracias de antemano a todos.
Saludos!